2014. augusztus 28., csütörtök

Itt van az ősz...

meg a tavasz, a nyár és a tél! Szerencsére egyelőre nem az időjárásban, csak a keresztszemek között. Büszkén jelentem, hogy a több éve elkezdett projektem, az ablakos évszakok végre elkészültek, legalábbis a hímzős részük. A Cross Stitcher magazinban találhatóak meg ezek a minták. Nem nehezek, cserébe viszont nagyon mutatósak, főleg ha keretet és függönyt is kapnak majd hozzá. Már csak ehhez kell egy kis szerencse, hogy találjak is megfelelő méretűt. Íme:

Tavasz
Nyár
Tél 
Ősz




































4 megjegyzés:

  1. Szia! Gyönyörű ez a sorozat, én a telet varrtam ki ajándékba.
    A nagy fejtörést nekem az okozta, hogy honnan szerzek ilyen pálcát ami megteszi függönykarnisnak! Mert a hurkapálca túl könnyen törik, annál masszívabbat akartam. A Rayher hobbiboltban kaptam, egy csomagban voltak fa pálcák, és gyöngyök is , amit a végére felragasztottam, hogy ne csússzon le a függöny. A függönyt én magam varrtam. Belinkelem az enyémet:
    http://anikoldala.blogspot.hu/2012/12/karacsonyi-ajandekozas.html

    Szerintem érdemes megcsinálni a függönyöket, valami meseszépek vele!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, nagyon szépen köszönöm a tippet, meg is nézem majd a helyi hobbisnál!
      Ezen én is gondolkodtam már, h mennyi az esélye, h találok vmi ilyesmi függönykarnist. Mindenképpen azokkal terveztem megcsinálni, úgy az igazi. :)
      És a tiéd... szuperül néz ki. :)

      Törlés
    2. Ha esetleg nem kapnál a ti boltotokban, én szívesen megveszem a Rayher-be és elpostázom. Ha megérkezik, utána meg a postaköltséggel együtt átutalod az árát! Szinte havonta járok ebbe a boltba, nem tart semeddig. Szóval, ha nem találsz, csak szólj :)

      Törlés
    3. Az itteni hobbyban is elvileg a Rayher cuccai vannak, de ha nem találok, mindenképpen szólok. Köszönöm az ajánlatot! :)

      Törlés