2013. szeptember 18., szerda

Gésajelentés - 1. rész

Szombaton belevágtam a következő nagy projektbe, a gésás képembe. Nagy a lelkesedés, elővettem a villámtűmet és nagyon élvezem is. Gyönyörű lesz! :)

Érkezik az első fáziskép, a fekete színnel teljesen végeztem. 

18 ct-os aidára készül, ivory árnyalatú

Sokszor láttam, hogy mások inkább részenként varrják ki a képeket. Lehet, hogy ez az én hülyeségem, hogy színenként haladok, de valahogy utálom, ha össze-vissza hevernek a különböző színek felében-harmadában. Már a tűmben van a fehér. Eszméletlen gyönyörű színek vannak a képben... kékek, lilák, nagyon szép árnyalatokban. Part II hamarosan...

Puszi,


2 megjegyzés:

  1. Jó régen jártam a blogodon. Tetszik a változás!

    A gésád gyönyörű lesz! Hol vetted a villám tűdet? Nekem is kell egy ilyen! :D

    Egyébként, nagy képeknél azért érdemes foltonként haladni, mert ha túl nagy távolság van a színes foltok között, előfordulhat, hogy elszámolod magadat. Aztán csak a következő színnél veszed észre a tévesztést. Jellemzően akkor, amikor már jó nagy részt kellene visszabontanod (mondjuk 2-3 "színnyit"), hogy javítsd a hibát.
    Kis képeknél én is előnyben részesítem a színenként haladást :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hát szenvedtem vele, mire megtaláltam, hogy hogyan is nézne ki a legjobban és nekem is tetsszen.
    A villámtűk lelőhelyét pedig sajnos nem tudom megosztani, nem olyanom van, csak túlon-túl sok időm (sajnos). :D
    Na én az elszámolás miatt szoktam jelölőfilccel inkább berácsozni. Ez a puzzle-elrendezés jobban bejön és sokkal egyszerűbb, kevesebbet kell számolgatni.

    VálaszTörlés