2013. augusztus 29., csütörtök

A vég (?)

Namármost... nem, nem nekem van végem, csak a blogom alakítgatásának. Az utóbbi 2 hétben a kinézettel szórakáztam, valahogy sehogyan sem tetszett. Most viszont azt mondhatom, hogy igen, így már okés (egyelőre, mivel ki tudja mikor jön rám éppen a roham, hogy így mégsem jó :D ). A blog témája is más lett és belemerültem kicsit a Photoshop világába is, így a beillesztett képek is már olyanok, amilyennek lenniük kell. Szerintem. Úgyhogy végül is ezért nem írtam ebben a hónapban, csak egyszer, pedig van mit mutatnom.

Először is a Country Cottage Needleworks SAL augusztusi hónapja, majd összeállítottam az ollóőrömet is. A tartója még várat magára. :) Anyukám képe is készen van, nagyon szép lett a kerettel együtt. 

CCN  - August
DIM - A Single Rose
Anyum szülinapi ajándéka kerettel
FR - Butterfly ollóőre :)

A 13 szépség RR-kendőm is visszatért, de arról még nem hozok képet, mert két keretet ki kell hímeznem rajta. De szépek! Nagyon élveztem és olyan jó volt olvasni a sorokat, amiket a lányok írtak. :)

Puszi,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése