2013. január 21., hétfő

6. hölgyemény

Sziasztok!

Múlt héten végre végeztem az összes vizsgámmal, sikeresen teljesítettem őket! :) Így keddtől gyakorlatilag mást sem csináltam, mint hímeztem. Olyan jó érzés volt, hogy nem kellett a jegyzeteket bújnom, helyettük bújhattam a mintáimat. El is készült Cinella 6. szépsége, amit a kérésére lilával varrtam. Nagyon jól néznek így ki, meg kell hogy mondjam. Remélem neki is tetszik. :)

Nagytotálban
Felsorakoztak

Emellett végre megérkezett a gésa-készletem. Nagy munka a Bistro mellett, de muszáj volt karácsonyi ajándékként megszereznem. Még csak kicsomagoltam, de nem fogom sokáig szűzen hagyni az anyagot. A Golden Puppyt is elkezdtem, lassan be is fejezem. A kép minősége kicsit silány, telefonnal készült, de a lényeg látszik.

Dimensions Gold - Enchanting Geisha
A csomag tartalma, gyönyörű színei vannak

Sokáig már sajnos nem élvezhetem ezt a sok szabadidőt, jövő héten kezdődik a suli, utolsó félév, szakdoli, záróvizsgák... Előre várom! :S :)

Puszi Mindenkinek!

Erica


6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a vizsgáidhoz!
    A lila 6. hölgyeményre már én is kíváncsi voltam, hogy hogyan is fog kinézni, mert Szilvi itt nem csak a színt változtatta meg. Nagyon szép lett!

    (Eddig nekem ez volt a kedvencem. Hímezni is jó volt, meg készen is nagyon mutatós.)

    A kutyusod is szépen alakul. A gésához sok kitartást! Gyönyörű lesz az is :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Erika, nagyon szép lett! És az is köszi, hogy megmutattad egyben is a csajokat. Úgy örülök, hogy láthatom őket. Már nagyon várom, hogy hazaérjenek, és felkerülhessenek a falra.
    Vizsgáidhoz gratula!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a gratulációkat! :)

    Kíváncsi voltam, h mi kerekedik ki az újfajta mintából, de nagyon mutatós lett, az tény.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett a Te "lila ruhás hölgyed" is:))) És tündéri a kutyus, sokat "nőt", mióta utoljára láttam ;)

    VálaszTörlés
  5. Köszi!! :)
    Sokat ám, sőt, ma este már kész is van maga a kutyus. :)

    VálaszTörlés