2012. október 7., vasárnap

Első KBK talim

Sziasztok!

Először vettem részt ezen a hétvégén egy KBK talin, Jucus meghívására. Nagyon élveztem, a lányok nagyon aranyosak. A végefelé sikerült ugyan behoppannom, de így is sok szép mindent láttam. Élmény volt olyan megszállottak között lenni, mint én. Íme a csoportkép:


Közben pedig a Keep Calm hímzésemet csinálgatom a "szabadidőmben", aminek nem kéne szabadnak lennie, mert nem ártana elkezdeni tanulni. :) Most éppen itt tartok vele:


Még az is előfordulhat, hogy ma be is fejezem. Egy szép, antik fehér keretbe gondoltam, már csak meg kell találni a megfelelőt. 
Klau barátnőm pedig megkapta az elkészült Tatty Teddy párnát. Képet még nem sikerült róla csinálni, mert az elkészülte után rögtön át is adtam, de ami késik, nem múlik. Nagggyon tetszett neki, én pedig boldog voltam, hogy ennyire örült neki. A feladatát azért megkapta: le kell kapnia, hogy ezt is betehessem az elkészült, és (2 hónap után végre) át is adott művek mellé. 

Puszi, 

Erika

1 megjegyzés: