2012. október 27., szombat

Christmas SAL

Sziasztok!

Végeztem a Jardin Privé mintámmal, ezen a héten ezzel foglalatoskodtam! Szombaton kezdtem és bár csak esténként tudtam hímezni, de viszonylag hamar készen lett. Nagyon jól mutat a barna anyagon a fehér hópehely, jól kidobja a színét. És hát Rudolf sem maradhatott le, muszáj volt neki piros orrot varrnom. A díszeim pedig DMC Jewel Effects-el készültek. Fázisképek nem készültek, mert mikor csináltam volna egyet, rájöttem, h este van és nem ugyanaz azért vakuval. Egy jó kis állványt keresek neki, nem keretezve lesz.

32 ct Belfast /Light Tan/ hímzővászon és DMC hímzők
DMC Jewel Effects (nincs a képen)

Ez pedig a kész mű

Tegnap pedig megérkezett a következő RR-adag, Tündéé. A posta hipergyors volt. :) Neki is állok hamarosan.

Puszi,

Erica


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése